HİZMET-İŞ Sendikası Kahramanmaraş Şube Başkanı Mehmet Akif Dağ, Kahramanmaraş Su ve Kanalizasyon İdaresi (KASKİ) Genel Müdürlüğü Arıtma Bölümü ile Elbistan Belediyesi’nde görev yapan çalışanları iş yerlerinde ziyaret etti.
Gerçekleştirilen ziyaretlerde emekçilerle bir araya gelen Başkan Dağ, çalışanların talep ve beklentilerini dinleyerek sendikal çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulundu. Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmalarda birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları öne çıktı.

Çalışanların alın teriyle şehre değer kattığını vurgulayan Başkan Dağ, “KASKİ Arıtma Bölümü ve Elbistan Belediyemizde görev yapan kıymetli emekçi kardeşlerimizi ziyaret ederek hasbihal ettik. Emekleriyle şehrimize hizmet üreten kardeşlerimizin talep ve beklentilerini dinledik, sendikal çalışmalarımız üzerine istişarelerde bulunduk. Sahada görev yapan her bir emekçimizin sesi olmak ve hak mücadelesini kararlılıkla sürdürmek en önemli sorumluluğumuzdur” dedi.

Birlik ve beraberliğin sendikal mücadelenin en büyük gücü olduğuna dikkat çeken Dağ, “Güçlü sendika, güçlü emekçi demektir. Birlikten doğan güçle yarınlara daha güvenle yürüyoruz. Çalışanlarımızın haklarını korumak ve çalışma hayatını daha iyi noktalara taşımak için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
