Nurhak’tan Muğla’ya Gençlik Yolculuğu Başladı
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi’nin destekleriyle düzenlenen “Gençlik Yolculuğu” kapsamında, Nurhak’tan Muğla’ya anlamlı bir kültürel gezi başladı. İlçedeki dört okuldan 40 öğrenci ve 4 öğretmenin katıldığı program, gençlerin sosyal ve kültürel gelişimlerine katkı sunmayı amaçlıyor.
Kullar Süleyman Şahin İlk/Ortaokulu, Barış İlk/Ortaokulu, Nurhak İlk/Ortaokulu ve 15 Temmuz Şehitleri İmam Hatip Ortaokulu öğrencileri, bu yolculuk sayesinde farklı şehirleri tanıma ve unutulmaz anılar biriktirme fırsatı bulacak.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Kazım Bozkurt, gezinin önemine dikkat çekerek, “Gençlerimizin yeni şehirler görmeleri, farklı insanlarla tanışmaları kişisel gelişimlerine ve özgüvenlerine büyük katkı sunmaktadır. Bu tür kültürel gezilerin artarak devam etmesini temenni ediyorum,” dedi.
Geziye katkı sunan Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel’e, Nurhak Kaymakamı Oray Güven’e, Büyükşehir Belediyesi Kültür İşleri Müdürü Duran Doğan’a ve Gençlik Hizmetleri Müdürü Abdulvahap Dertli’ye teşekkür edildi. Ayrıca, misafirperverliklerinden dolayı otel işletmecisi Kazım Metin’e de teşekkür eti.
