Türkoğlu Belediyesi tarafından bu yıl ikincisi düzenlenen Geleneksel Aşure İkramı Programı, Türkoğlu Millet Meydanı’nda yoğun katılımla gerçekleştirildi. Aşurenin bereketi ve paylaşma kültürü, yaklaşık 2 bin vatandaşı aynı sofrada buluşturdu.
Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen etkinlik kapsamında günler öncesinden hazırlanan aşureler, cuma namazının ardından dualar eşliğinde vatandaşlara ikram edildi. Program, birlik, beraberlik ve dayanışma duygularının pekiştiği anlamlı anlara sahne oldu.
Vatandaşlarla bir araya gelerek aşure dağıtan Türkoğlu Belediye Başkanı Mehmet Karaca, Muharrem ayının manevi önemine dikkat çekerek birlik ve beraberlik mesajları verdi.

Başkan Karaca, “Muharrem ayı, kültürümüzde aşure ayı olarak önemli bir yere sahiptir. Rabbim bizleri her türlü kaza, bela ve nazardan muhafaza eylesin. Bu yıl ikincisini düzenlediğimiz geleneksel aşure etkinliğimizde hemşehrilerimizle bir arada olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Türkoğlu’na birlik ve beraberlik çok yakışıyor. İlçemizde samimiyet, sevgi ve saygı hâkim. Bu güzel organizasyonda bizlerle birlikte olan tüm hemşehrilerimize yürekten teşekkür ediyorum” dedi.
Geleneksel Etkinliğe Yoğun İlgi
Yaklaşık 2 bin kişilik aşurenin dağıtıldığı etkinlik, ilçe genelinden vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleşti. Türkoğlu’lu vatandaşlar, hem aşure ikramından faydalandı hem de komşuları ve dostlarıyla bir araya gelerek Muharrem ayının manevi atmosferini paylaştı. Program, birlik ve beraberlik mesajları eşliğinde sona erdi.
