Dulkadiroğlu Belediye Başkan Yardımcısı Fatih Yıldız, sosyal medya üzerinden kendisine yönelik tehdit içerikli paylaşım yapıldığını belirterek, olayla ilgili hukuki sürecin başlatıldığını açıkladı.
Dulkadiroğlu Belediye Başkan Yardımcısı Fatih Yıldız, sosyal medya üzerinden kendisine yönelik tehdit içerikli paylaşım yapıldığı iddiasıyla ilgili açıklamada bulundu. Yıldız, konunun yargıya taşındığını ve gerekli hukuki işlemlerin başlatıldığını duyurdu.
Yazılı bir açıklama yapan Yıldız, hukuka aykırı olduğunu ifade ettiği bir talebin yerine getirilmemesi sonrasında bir kişinin sosyal medya hesabından kendisini hedef alan paylaşımlarda bulunduğunu öne sürdü. Söz konusu paylaşımların ardından avukatları aracılığıyla yasal girişimlerde bulunduklarını belirten Yıldız, sürecin hukuk çerçevesinde takip edildiğini söyledi.
“Hukukun Üstünlüğü İlkesiyle Görev Yapıyoruz”
Görev süresi boyunca hukukun üstünlüğü, adalet ve vicdan ilkelerinden taviz vermeden hareket ettiğini ifade eden Yıldız, açıklamasında şu görüşlere yer verdi:
“Görevde bulunduğum süre boyunca hukuktan, adaletten ve vicdandan ayrılmayacağım. Bu değerleri korumak adına hiçbir baskıya ve tehdide boyun eğmeyeceğim.”
“Kararlılıkla Görevimizi Sürdüreceğiz”
Kamuoyunun yaşanan gelişmeler hakkında doğru şekilde bilgilendirilmesini önemsediklerini belirten Yıldız, hukuk devleti ilkeleri doğrultusunda görevini kararlılıkla sürdürmeye devam edeceğini vurguladı.
